Domov | Vsebinska stran OTROČARIJE.NET Bodi obveščen ikona Dodaj med priljubljene (CTRL+D)

09. marec 2009

Prehrana med nosečnostjo

To vsebino lahko najdete na novem spletnem mestu Otročarije.net:
http://otrocarije.net/meniji/nosecnost/Prehrana%20med%20nosecnostjo.html
otrocarije_nova_stran
Otročarije-blog | Otročarije.net | 4Mother.info


NE
DA
- surovega mesa (tatarski biftek, pršut...) (možna okužba s toksoplazmo)
- ne jejte surovih jajc (majoneza)
- izogibajte se sirov s plesnijo, skuti in svežemu mleku (ker lahko vsebujejo bakterijo listerio)
- izogibajte se školjkam in gobam
- izogibajte se ostrim začimbam in zelo slani hrani (npr. čips)
- izogibajte se gaziranim pijačam, kavi, pravemu čaju ter seveda alkoholu in drogam.
- izogibajte se medu, saj lahko vsebuje bakterije
-ne jejte za dva.
- če ste zaprti se izogibajte čokoladi, bananam in jedem, ki zapirajo ter popijte dnevno kozarec Donata

- uživajte zdravo prehrano po prehranski piramidi ter higensko pripravljeno in dobro pečeno oz. kuhano.
- pijte dnevno 1,5-2 l tekočine
(najbolje vodo)
- Jemljite tablete s folno kislino
npr. tablete Tifol ali Elevit (pripravljen je za nosečnice in vsebuje poleg še vitamin D, kalcij, železo, magnezij).
- jejte manj slano hrano (še posebno če vam zatekajo noge)
- jejte manj sladko hrano

Prehranska piramida

0 komentar (vpiši svoj komentar):

Kontakt

Email - otrocarije@yahoo.com
© Otročarije 2007-2016
Celotna vsebina tega bloga (slike, tekst, tabele, izračuni,...) je avtorsko zaščitena in je brez dovoljenja avtorja (uredništvo Otročarije) ni dovoljeno uporabljati.
Vsako kršitev bo avtor kazensko ter odškodninsko preganjal.

Priljubljene objave

Arhiv

  © Otročarije 2007-2015

Nazaj na VRH  

Naša spletna stran uporablja piškotke, zato, da lahko razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. Uporabljamo tudi piškotke oglaševalskih partnerjev Httpool in Adpartner, ki analizirajo vaše vedenje na spletnih straneh in vam dostavljajo personalizirane oglase. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu.