Domov | Vsebinska stran OTROČARIJE.NET Bodi obveščen ikona Dodaj med priljubljene (CTRL+D)

25. september 2015

Pikin festival v Velenju 2015

KDAJ: od 20. do 26. septembra 2015 od 10-19h.

KJE: Velenje pri jezeru.

KAJ: Program Festivala
26. Pikin festival otrokom nudi:
  • ustvarjalne delavnice
  • predstave na odru (gledališke, lutkovne, plesne....)
  • nastope na odru (glasbene, plesne...)...


CENA: Aktivnosti na TRC Jezero v Velenju so brezplačno na voljo vsem obiskovalcem festivala.

PIKINA PESEM PIKA NOGAVIČKA:

Če si moj prijatelj,
me kliči Pika Nogavička,
pike 'mam na nosku,
a nogavičke na nogah.

Dom, ki ni mu para,
je moja vila Čira čara,
tu živim kar sama,
a dobrodošel mi je vsak.

Hej, Pika Nogavička,
čola hop, čola hej, čola hopsasa,
vsak dan si izmislim,
nekaj čisto novega.

Hej, Pika Nogavička,
alo vsi v Čira čaro se igrat,
hej, jaz sem Nogavička,
mali neugnani škrat.

Jaz počnem, kar hočem
in ne počenjam, česar nočem;
sama si določim,
kako veselo se živi.

Jaz sem mala Pika,
a zrasti me prav nič ne mika,
zmeraj bom počela
le tisto, kar me veseli.

0 komentar (vpiši svoj komentar):

Kontakt

Email - otrocarije@yahoo.com
© Otročarije 2007-2016
Celotna vsebina tega bloga (slike, tekst, tabele, izračuni,...) je avtorsko zaščitena in je brez dovoljenja avtorja (uredništvo Otročarije) ni dovoljeno uporabljati.
Vsako kršitev bo avtor kazensko ter odškodninsko preganjal.

Priljubljene objave

Arhiv

  © Otročarije 2007-2015

Nazaj na VRH  

Naša spletna stran uporablja piškotke, zato, da lahko razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. Uporabljamo tudi piškotke oglaševalskih partnerjev Httpool in Adpartner, ki analizirajo vaše vedenje na spletnih straneh in vam dostavljajo personalizirane oglase. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu.