23. oktober 2017

Premik ure v nedeljo 29.10.2017 - oktober 2017

KDAJ PREMAKNEMO URO: Prehod iz poletnega na zimski čas se letos zgodi v nedeljo 29. oktobra 2017

KAKO: Na ta dan moramo ob 3. uri zjutraj ure premakniti za eno uro nazaj, torej na 2. uro in bomo s tem prešli na zimski čas.

Uro bomo zopet premikali v nedeljo 25.3.2018.



18 komentarjev:

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

alfredo loupez pravi ...

Pozdrav, pišem za sve ljude koji imaju potrebu za
novac iz kredita od 5.000 € do 25.000.0000 € za svaku osobu,
Ne može platiti kamatnu stopu od 2% godišnje i vrijeme
koja varira između 1 i 15 godina, ovisno o količini zatražio.
Obratite nam se putem e-maila:
alfredoloupez@Gmail.com
Ovo radim u sljedećim područjima:
-Krediti i financijski
-Nekretnine i spreman
-Investicijski kredit
-Auto kredit
-Dug konsolidacija
-Otkup kredita
-Osobni zajam
Ako ste stvarno u nevolji, molimo vas pošaljite mene elektronička pošta to
Za više informacija. Obratite nam se putem
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com
E-mail: alfredoloupez@gmail.com

merit hope pravi ...

(MERIT HOPE LOAN FIRM COMPANY)
 
Pozdrav gospođice, zaslužuju nadu, zajmodavac je legitiman i pouzdan zajam za zajmove
U uvjetima i odredbama jasno i razumljivo uz kamatnu stopu od 2%. iz
USD $ 12,000 do $ 8,000,000, samo eura i funti. Dajem poslovne zajmove,
Osobni zajmovi, studentski krediti, auto krediti i zajmovi za plaćanje računa. ako ti
Treba loana2
   Morate učiniti je da me kontaktirate izravno
U: (merithope6@gmail.com)
Bog te blagoslovio.
Iskreno,
Gđa: zasluga Nada
E-adresa: (merithope6@gmail.com)

Napomena: Svi se odgovori trebaju poslati na: (merithope6@gmail.com)

Catherine Jonez pravi ...


Želimo obavijestiti javnost da je PATRICIJA BODNAROVA LOAN COMPANY trenutno davanje zajma po pristupačnoj stopi od 2% godišnje. Dajemo minimalni iznos kredita od 10.000,00 EUR i maksimalni iznos od 100.000.000,00 EUR. Ako vam je potrebna financijska sredstva za širenje poslovanja, poljoprivrednu namjenu, otplatu duga, auto kredita i obrazovnog kredita onda vam možemo pružiti veliku pomoć i pomoć. Za više informacija o našem kreditnom programu preporučujemo da se obratite našoj službenoj e-pošti navedenoj u nastavku: (PATRICIJABODNAROVALOANFIRM@GMAIL.COM)

Esther Alvarado pravi ...

Zdravo,
To je obavijestiti javnost da je gospođa ESTHER ALVARADO, privatni zajmodavac otvorio financijsku priliku svima kojima je potrebna bilo kakva financijska pomoć. Nudimo sve vrste kredita vrlo brzo i jednostavno, osobni zajam, auto, zajam, zajam, student, zajam, komercijalni zajam, investicijski zajam, konsolidacija duga i više, jeste li odbijali banke i druge financijske agencije? Ne tražite dalje, jer smo ovdje zbog svih vaših financijskih problema, dajemo kredite kamatama od 2% na pojedince, tvrtke i tvrtke na jasan i razumljiv način, uvjete i odredbe. danas i rado ćeš to raditi jer smo ovdje kako bismo vam učinili sve vaše financijske povijesti.

Pošaljite nam e-mail na: (estheralvaradoloanfirm@gmail.com) za prijavu.

Elena Nino pravi ...

Poštovani tražitelji kredita

Imate li bilo kakvih financijskih poteškoća? Želite li započeti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je za organizacije ljudskih prava širom svijeta s jedinom svrhom pomaganja siromašnima i ljudima s financijskim poteškoćama u životu. Ako želite podnijeti zahtjev za kredit, vratite nam se s pojedinostima u nastavku e-pošte: elenanino0007@gmail.com

Ime:
Potrebni iznos zajma:
Trajanje zajma:
Broj mobitela:

Hvala ti i Bog blagoslovi
POVJERENJE
Elena

Victoria Salgado pravi ...

Pozdrav,
Ja sam gospođa Victoria Salgado privatni zajmodavac koji daje zajmove za životni vijek. Trebate hitni zajam za brisanje dugova ili vam je potreban kapitalni zajam za poboljšanje poslovanja? Jeste li odbijali banke i druge financijske agencije? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni kredit? Ne tražite dalje, jer smo ovdje zbog svih vaših financijskih problema. Posuđujemo sredstva ljudima kojima je potrebna financijska pomoć, koja imaju loše kreditne ili potrebne novce za plaćanje računa, da ulažu u poslovanje po stopi od 2%. Želim koristiti ovaj medij kako bih obavijestio javnost da pružamo pouzdanu pomoć i korisnike te ćemo vam biti spremni ponuditi zajam.
Pošaljite nam e-poštu na: (victoriasalgadoloanfirm@gmail.com)

Gina Morgan pravi ...

Dobar dan,
Moje ime je Laura Pablo, želim svjedočiti o dobrom posuđivaču kredita koji mi je pokazao svjetlo nakon što su ga prevarili 2 različita internetska posuđivača. Izgubio sam novac i iznosio je ukupno 5.000 eura. Jednog dana sam pregledavao internet i izgledao vrlo frustrirano, a onda sam došao preko svjedočenja od strane čovjeka koji je također scammed i na kraju je dobio povezan s legitiman i pouzdan zajam tvrtka zove Gina Morgan Loan Company (ginamorganloancompany@gmail.com) gdje je konačno dobio svoj kredit, pa sam odlučio kontaktirati istu tvrtku za kredit i zatim im ispričati svoju priču. Rekli su mi da više ne plačem jer sam napravio pravi izbor tako što sam ih kontaktirala. Popunio sam prijavu za kredit i nastavio sa svime što je zatraženo od mene i dobio sam zajam u iznosu od 32.000,00 eura od strane ove velike tvrtke. Tako sam se obećao da ću nastaviti svjedočiti na internetu o tome kako sam dobio moj kredit. Vjerujem da i drugi ljudi daju svjedočanstvo o istom iskrenom vjerovniku. Trebate li hitno hitno? ljubazno i ​​brzo kontaktirati tvrtku putem e-maila: ginamorganloancompany@gmail.com

Unknown pravi ...

Pozdrav svima, Moje ime je janice albert, ja sam iz Alabame, Sjedinjene Države, ovdje sam da svjedočim o tome kako sam dobio moj kredit od g. JOHN WILLIAMS zajam tvrtke {(johnloanfirm2@gmail.com)} nakon što sam se prijavio Dva puta iz raznih zajmodavci koji su tvrdili da su to zajmodavci upravo ovdje u ovom forumu, mislio sam da su njihovi krediti bili stvarni i primijenili su me, ali nikad mi nisu davali zajam sve dok me moj prijatelj ne upozna sa gospodinom JOHN WILLIAMS Loan Company, koji je obećao da će mi pomoći s kreditom moja želja i doista je učinio kako je obećao bez ikakvog oblika kašnjenja, imao sam sumnje, ali nikad nisam vjerovao. Nikada nisam mislio da još uvijek postoje vjerodostojni zajmodavci dok ne upoznam g. JOHN WILLIAMS, koji mi je stvarno pomogao s mojim kreditom i promijenio svoj život na bolje. Znam da postoji još mnogo dobrih zajmodavaca vani, ali savjetujem vam da isprobate gospodin JOHN WILLIAMS Loan Company, njegovu brigu i razumijevanje. ne znate ako vam je potreban hitan zajam ili želite financirati svoje projekte, slobodno se obratite g. JOHN WILLIAMS zajam društvu, njegova adresa e-pošte je (johnloanfirm2@gmail.com)