7. april 2010

Ob svetovnem dnevu zdravja - oglaševanje prehrane za otroke

Zveza potrošnikov Slovenije je v teh dneh izdelala raziskavo trga, kjer je bilo ugotovljeno intenzivno oglaševanje nezdravih prehranskih izdelkov za otroke:
-proizvajalci otroke zelo redko nagovarjajo k nakupu živil, kot so običajni mlečni izdelki, sadje in zelenjava,
-običajno proizvajalci oglašujejo: čokolade, bonbone, mesne izdelke (salame), konzerve in paštete, šele nato sledijo mlečni izdelki,
-večina TV oglasov se predvaja med 6-21. uro,
-dnevno je prikazanih približno 30 oglasov za otroška živila,
-povprečna dolžina oglasa je bila 17,6 sekunde,
-po pregledu 54 živil za otroke je bilo samo 7 brez aditivov in arom (V raziskavo so bili vključeni: mlečni izdelki, žita za zajtrk, sladke rezine, slani prigrizki, bonboni, mesni izdelki, brezalkoholne pijače, "instant" juhe in suho sadje),
-na lanskoletni raziskavi so ugotovili, da večina živil za otroke, vsebuje preveč sladkorja, maščobe in/ali soli.

Vir: ZPS

Ni komentarjev: