Domov | Vsebinska stran OTROČARIJE.NET Bodi obveščen ikona Dodaj med priljubljene (CTRL+D)

22. september 2008

Nosečnost po tednih - 23. teden


To vsebino lahko najdete na novem spletnem mestu Otročarije.net:






23. teden
-velikost: 28,9 cm, -teža: 501 g
-razvoj: Otrok je že dosegel težko pol kilograma. Pridobivanje na teži se nadaljuje. Če bi se otrok rodil sedaj bi imel le nekaj možnosti za preživetje, bolje pa je da še počaka vsaj do 32. tedna, ko bodo pljučka dovolj razvita.
-mamica: Vaš otrok ima še veliko prostora za gibanje, zato verjetno že dobro občutite njegovo brcanje in premikanje po maternici. Če so gibi res intenzivni bo očka morda že lahko občutil na koži trebuha gibanje otroka.

6 komentar (vpiši svoj komentar):

Anonimni 02. april 2009 09:50  

Pri nas je očka že v 19. tednu začutil rahle gibe na koži trebuščka. zdaj v 22-23 tednu so bolj intenzivnejši in se jih bolje čuti in pa tudi opazi če si pozoren:)

Otročarije 02. april 2009 12:33  

Ja pri malo bolj suhih mamicah se lahko čuti tudi pred 23. tednom. Očaka naj kar pridno boža trebušček :)

Anonimni 22. maj 2009 14:39  

jaz sm čutila prve metuljčke pr 19em tednu, sedaj sem v 23.tednu in že od 20 tedna pošteno brca

Anonimni 25. maj 2009 18:22  

jaz sem tud prve rahle brce začlutla v 20 tednu, od 21 tedna pa so že tako močne, da jih čuti tudi bodoči očka. sem v 22 tednu.

Anonimni 26. maj 2009 17:20  

jaz sem svojega četrtega otročka čutila že pred 18. tednom. zdaj, ko sem v 24. tednu, pa je vidno pravo valovanje po trebuhu ( kot v kakšnem ZF filmu)

Anonimni 17. avgust 2009 16:07  

pri nas je bodoči očka začutil gibe tudi že v 20.tednu, pa opazijo se že tudi :) sem pa sedaj v 22.tednu in vsak dan bol pošteno brca :) :)

Kontakt

Email - otrocarije@yahoo.com
© Otročarije 2007-2016
Celotna vsebina tega bloga (slike, tekst, tabele, izračuni,...) je avtorsko zaščitena in je brez dovoljenja avtorja (uredništvo Otročarije) ni dovoljeno uporabljati.
Vsako kršitev bo avtor kazensko ter odškodninsko preganjal.

Priljubljene objave

Arhiv

  © Otročarije 2007-2015

Nazaj na VRH  

Naša spletna stran uporablja piškotke, zato, da lahko razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. Uporabljamo tudi piškotke oglaševalskih partnerjev Httpool in Adpartner, ki analizirajo vaše vedenje na spletnih straneh in vam dostavljajo personalizirane oglase. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu.