3. december 2014

MIKLAVŽ - Darila (Miklavžev pehar), Pismo Miklavžu

Darila, ki so običajno v Miklavževem peharju:
parkelj, medenjaki, piškoti, suho sadje, sladkarije, orehi, rožiči, knjige, jaslice, palica, zimska oblačila, igrače...

Pismo Miklavžu:
Tega napišejo otroci in ga po običaju oddajo na mizo v prazen pehar 5. decembra zvečer (dan pred Svetim Miklavžem).

PRIMER 1:


Dragi Miklavž!

Letos sem bil zelo priden, zato te prosim, da mi prineseš: avto na dalinjca in sladkarije.
Obljubim da bom ubogal očija in mamico.

Anže


PRIMER 2:


Pozdravljen Miklavž!

V šoli sem bila pridna, zato te prosim, da mi letos prineseš punčko, ki joka in ima dudo. Prinesi mi prosim še bonbone in čokolado. Hvala ti.

Ajda

1 komentar:

Anonimni pravi ...

A lahka prosm še dodate kej bl izvirnga npr. za kake 15-letnike ki še vedno pišejo ''miklavžu'' !! hehe lol :D:D